Xavi

Xavi

Fotografia i edició

Respiro i comprovo que estic viu. Em pessigo i confirmo que no estic dormint.
Viatjo per créixer, per aprendre, per observar, per preguntar, per conèixer, per somriure… Durant tot aquest any aprendré de molts somriures. Recordaré quan mirava per la finestra i pensava en viatjar fins a l’horitzó. Un horitzó que cada cop està més a prop, que el puc tocar amb el palmell de la mà.
Il·lusions i pors. Totes viatgen a la mateixa motxilla. Necessitaré de totes les emocions per sentir cada segon, no me’n deixo cap a casa.
Llibertat com a brúixola, experiència com a mapa. Miraré cada cantonada perquè també hi sigueu, escoltaré cada so perquè també el sentiu, oloraré cada moment perquè també el respireu, tocaré cada pluja perquè us mulleu.
Espero que la nostra càmera us ajudi a entendre que aquest perquè és únic.
Marxem a complir un somni. No serà l’últim…

Maria

Maria

Fotografía y texto

Tengo 34 años y estoy a punto de cumplir un sueño que empieza el 30 de julio en India. Hace 7 años estuve allí y decidí que volvería, pero no para unas vacaciones, volvería por más tiempo. Tiempo es lo que necesitaba para ver todo lo que aquel país me quería mostrar.
Por fin regreso a India, será nuestro punto de partida hacia un viaje más largo por Asia y Oceania.
Cargada con mis cámaras, mi libreta y mi ordenador, con mis ojos curiosos bien abiertos y la sonrisa preparada para asomar en cualquier momento, me voy para conectar. No para desconectar, sino para pisar con los pies descalzos el suelo del mundo. De un mundo que se hace cada vez más cercano y que estoy deseando descubrir.
Dejo aparcados por un tiempo mi trabajo, mi día a día en buena compañía, mi hogar y mi rutina, mis caprichos gastronómicos, mis momentos entre amigos… Y lo que más cuesta dejar: mi familia.
Todo esto forma parte de la aventura, tal día hará un año, así que debo aprovechar cada minuto del viaje, porqué… ¡un año se pasa volando!